...

När jag äntligen började tro att Elliot sover bra på nätterna igen, så ska han förstås vakna ca 100 gånger i natt. Jag har sovit hur dåligt som helst, och mitt i natten vaknade jag även av världens benvärk, i båda benen ännu till. Låg alltså vaken hur länge som helst o hade ont, o kunde inte somna om. Vid fyra tiden på morgonen fick jag göra en flaska mjölk åt Elliot, o nångång efter den somnade han om. Sen vaknar han förstås ganska tidigt i morse, o nu har han sovit 45 minuter (!) o ligger nu vaken o vill upp o leka. Han brukar sova 1½-2 timmar. Ja hade liksom tänkt börja sova själv nu... måste bara skriva av mig. Tydligen ingen bra dag idaa.


Kommentarer
Josefina

Lider också av benvärk om kvällarna, sjukt irriterande!

2013-01-22 @ 13:20:04
URL: http://Jossanp.blogspot.com
Minna

Som tur var e bara en gång, hoppas int e kommer igen! :)

2013-01-24 @ 12:07:02
URL: http://zinnas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zinnas.blogg.se

Minna heter jag. Bor i Larsmo i västra Finland, är gift med Lennart, och vi är föräldrar till Elliot, född i november 2011. Jag är 21 år o hemmafru. Här får ni läsa om allt från pyssel, inredning och bakning till mina åsikter och tankar kring saker och ting. Men mest av allt blir det nog små glimtar av vardagen här hemma.

RSS 2.0