Powernap

Helt otroligt hur trött man kan vara. Sömnen förstördes inatt, då Elliot vaknade minst en gång i timmen. Till sist fick han komma i vår säng o sova, men vaknade fortfarande lika ofta. Då L steg upp vaknade även Elliot, o trodde att de var morgon. Han somnade inte om innan vi lag honom i egen säng, då slocknade han direkt. Men iaf så har vi sovit dåligt.
 
Ingenting. Vi har gjort ingenting idaa, som vanligt. Lekt med Nixa, typ. Efter maten sov jag en timme ungefär, o nu e de dags att börja städa här hemma. Sovrummet ser ut som ett bombnedslag, så de ska vi ordna upp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zinnas.blogg.se

Minna heter jag. Bor i Larsmo i västra Finland, är gift med Lennart, och vi är föräldrar till Elliot, född i november 2011. Jag är 21 år o hemmafru. Här får ni läsa om allt från pyssel, inredning och bakning till mina åsikter och tankar kring saker och ting. Men mest av allt blir det nog små glimtar av vardagen här hemma.

RSS 2.0