Kvilla

Hmm, jag kan då bli sugen på de mest konstiga saker. I en lång tid nu har jag tänkt på Kvilla, hur gott det är. Eller var, de e säkert 10 år sen jag drack det senast (känner mig gammal som just skrev "de e säkert 10 år sen..." o med "drack" menade jag alltså en matsked två gånger om dagen). Ifall de e nån som inte vet vad Kvilla är, så ska ni veta att de e världens bästa hostmedicin. De finns ingen bra hostmedicin, iaf har jag aldrig provat nån som funkat, men Kvilla är bäst för att den är så god! Den smakar väldigt mycket av salmiak, så den var ju höjdpunkten av förkylningarna när ja var barn. 
Ja har ju inte köpt hem den, o tänker inte köpa heller, men de e konstigt hur jag fortfarande minns smaken av den, då de e så längesen ja "drack" den senast. Tänkte bara informera er om detta, haha.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zinnas.blogg.se

Minna heter jag. Bor i Larsmo i västra Finland, är gift med Lennart, och vi är föräldrar till Elliot, född i november 2011. Jag är 21 år o hemmafru. Här får ni läsa om allt från pyssel, inredning och bakning till mina åsikter och tankar kring saker och ting. Men mest av allt blir det nog små glimtar av vardagen här hemma.

RSS 2.0