Systrar

Efter en lite sämre dag idaa (eller egentligen har allt varit bra, men jag själv mår inte så bra just nu) åkte jag ensam till mammas o pappas för lite egentid. Hanna o Nina var just på väg till Jonnas då, så ja hakade på o följde med. Roligt med alla systrar samlade. Pratade en stund där, o sen for vi tillbaks till stan. Åkte o handlade, o efteråt for ja till Makuuni efter lite godis. Varför köper man alltid mer godis än man hade tänkt från början??? Nåja, efter Makuuni vet ja inte riktit hur de gick till, men jag hamnade i Drive In-luckan vid McDonalds. Jag tycker inte ens om deras mat, men varken jag eller Lennart hade ätit ordentligt mat under dagen, o ja orkade inte laga nåt här hemma.
 
Nu ska vi iaf fara i bastu, o sen mysa med godis till ett avsnitt Pretty Little Liars. Jag älskar kvällarna, ända tills vi ska sova. Då kommer tankarna: va ska ja göra imorgon? Borde skaffa ett jobb...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zinnas.blogg.se

Minna heter jag. Bor i Larsmo i västra Finland, är gift med Lennart, och vi är föräldrar till Elliot, född i november 2011. Jag är 21 år o hemmafru. Här får ni läsa om allt från pyssel, inredning och bakning till mina åsikter och tankar kring saker och ting. Men mest av allt blir det nog små glimtar av vardagen här hemma.

RSS 2.0