Party!

Ikväll har jag varit på party, Majahome-party. Där såldes riktit söta kläder, mössor, drägellappar mm. Jag köpte två färgglada bodyn åt Elliot, eftersom hans kläder är mest grå, blå, svart o sånt. Ja tycker det blir lite tråkit, barn gillar ju färg, men de e svårt att hitta pojkkläder med färger. Men ikväll såg jag en massa färgglada kläder, och en stor del även könsneutrala. Me like!
Fastnade för de här bodyna, och beställde även en hemlig sak till, som ja kanske visar om nån vecka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zinnas.blogg.se

Minna heter jag. Bor i Larsmo i västra Finland, är gift med Lennart, och vi är föräldrar till Elliot, född i november 2011. Jag är 21 år o hemmafru. Här får ni läsa om allt från pyssel, inredning och bakning till mina åsikter och tankar kring saker och ting. Men mest av allt blir det nog små glimtar av vardagen här hemma.

RSS 2.0