Som vanligt...

Har flera gånger försökt blogga idaa från mobilen, då vi varit borta hela dagen. Men igen krånglar den där appen... Jag saknar min gamla blogg, för de var bara en sak som krånglade på+ den, o de var pga att nån bytt lösenord på min mejladress (som jag som tur hade skapat enbart för bloggen). Ja provade göra en ny blogg på blogger, med ny mejladress, o jag provade också lägga upp bilder iva min Iphone, o vet ni vad, den funkar. Så ja kommer att byta blogg, igen. Denna gång är adressen minnaelvi.blogspot.com.
ja vet inte ens hur man länkar här på blogg.se. Iaf, de inlägget som jag försökte publicera idaa kan ja lägga upp på nya bloggen. 
 
minnaelvi.blogspot.com


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zinnas.blogg.se

Minna heter jag. Bor i Larsmo i västra Finland, är gift med Lennart, och vi är föräldrar till Elliot, född i november 2011. Jag är 21 år o hemmafru. Här får ni läsa om allt från pyssel, inredning och bakning till mina åsikter och tankar kring saker och ting. Men mest av allt blir det nog små glimtar av vardagen här hemma.

RSS 2.0